Page 54 - חוברת למורים בנושא מחלת ניוון שרירים דושן
P. 54

‫הקלות‬

   ‫ככל הנראה התלמיד שלכם כבר עבר הערכה בלתי‪-‬תלויה כדי‬
      ‫לקבוע אם הוא מתאים לחינוך המיוחד‪ .‬כדי לוודא את רמת‬
       ‫היכולת של התלמיד ואת הצרכים האפשריים שלו במהלך‬

    ‫שנת הלימודים‪ ,‬הדרך הטובה ביותר היא לשוחח עם ההורים‪.‬‬
   ‫ייתכן שצריך לתת לתלמיד הקלות בבחינות ובהגשת עבודות‪.‬‬

                ‫מבחינתכם‪ ,‬חשוב שתהיו גמישים ככל האפשר‪.‬‬
      ‫אם הכתיבה היא בעיה‪ ,‬אולי הוא יכול להיבחן בעל פה‪ .‬אם‬
 ‫המשימות מעמיסות מדי במונחים של כמות הכתיבה הדרושה‪,‬‬
    ‫אפשר לתת לו מטלות מצומצמות יותר‪ .‬כאלטרנטיבה אפשר‬

                          ‫לבקש ממנו דיווח בעל‪-‬פה ולא כתוב‪.‬‬
‫לעתים קרובות שימוש במחשב יכול לסייע‪ ,‬עבור התלמיד שלכם‪,‬‬

                     ‫הקלדה בדרך כלל קלה יותר מאשר כתיבה‪.‬‬

                                                        ‫‪ 46‬מדריך בנושאי חינוך‬
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59