Page 17 - צועדים יחד לאורך כל הדרך
P. 17

‫צועדים יחד לאורך כל הדרך | ‪15‬‬

‫ועדה מקומית תדון בבקשה והחלטת הוועדה (אישור הבקשה או דחייתה) תישלח במכתב תשובה‬
                                                                                                  ‫לפונה‪.‬‬

‫מכשירים מורכבים (מיטה עם מנגנון חשמלי‪ ,‬כיסא גלגלים ממונע‪ ,‬מנוע עזר לכיסא גלגלים ידני‪,‬‬
                                  ‫מנוף עם הפעלה חשמלית וזחליל) מועברים לדיון בוועדה מחוזית‪.‬‬

              ‫הנחיות לגבי המשך התהליך יפורטו במכתב התשובה שישלח למי שאושרה בקשתו‪.‬‬
‫מי שקיבלו אישור זכאות לרכישה עצמית יעבירו ללשכת הבריאות את המסמכים הבאים לצורך‬

                                                                                     ‫קבלת החזר כספי‪:‬‬
                                                                                     ‫‪1.1‬אישור הזכאות‪.‬‬
                                                             ‫‪2.2‬טופס אישור קבלת המכשיר (חתום)‪.‬‬
                                                            ‫‪3.3‬חשבונית וקבלה ‪ -‬מסמכים מקוריים‪.‬‬
 ‫‪4.4‬פרטי חשבון הבנק לצורך העברה בנקאית של ההחזר הכספי (באמצעות צילום צ’ק מבוטל)‪.‬‬

                                                                                          ‫ערעור‬

                                   ‫מי שבקשתם לסיוע נדחתה רשאים לערער על החלטות הוועדות‪.‬‬
                                                      ‫הערעור יוגש בכתב באמצעות לשכת הבריאות‪.‬‬

        ‫הדיון בוועדת ערר ייעשה תוך ‪ 30‬יום מתאריך קבלת הערעור והטיפול בו בלשכת הבריאות‪.‬‬

                                                                          ‫תיקון מכשירי ניידות‬

‫משרד הבריאות מממן את תיקון מכשירי הניידות לאחר תום תקופת האחריות שניתנה בידי‬
                                                                                                 ‫הספק‪.‬‬

‫החל מתאריך ‪ 01.04.2017‬ניתן לכל האוכלוסיות מימון מלא גם לתיקונים של מכשירי הניידות‬
                                            ‫הידניים (כגון כיסא גלגלים ידני וכיסא גלגלים לשירותים)‪.‬‬

‫המשרד רשאי לגבות השתתפות במימון התיקון במקרה של תקלה הנובעת מרשלנות‪ ,‬משימוש‬
                         ‫בלתי סביר‪ ,‬או משימוש בניגוד להוראות היצרן‪ ,‬הספק או משרד הבריאות‪.‬‬
                                                        ‫יש לפנות לספקים עד תום תקופת האחריות‪.‬‬

‫מרבית התיקונים מתבצעים באמצעות היחידה הארצית למכשירי שיקום וניידות‪ .‬אם נדרש תיקון‬
                        ‫למכשיר יש לפנות למוקד ”קול הבריאות” בטלפון‪.08-6241010 ,*5400 :‬‬
                                                            ‫החזרת מכשירים בתום השימוש‬

‫המכשירים הבאים יוחזרו ללשכת הבריאות עם תום השימוש בהם‪ :‬כיסאות גלגלים ידניים (על‬
‫כל סוגיהם)‪ ,‬כיסאות גלגלים לשירותים‪ ,‬כיסאות גלגלים ממונעים‪ ,‬כיסאות גלגלים עם מנועי עזר‪,‬‬

                     ‫טיולונים‪ ,‬מיטות‪ ,‬מנופים‪ ,‬זחלילים או מעלי מדרגות ניידים‪ ,‬הליכונים מיוחדים‪.‬‬
‫מקבל המכשיר וערב נוסף (או ערב בלבד) צריכים לחתום בעת קבלת המכשיר על טופס התחייבות‬

                                       ‫ושטר חוב המבטיחים את החזרת המכשיר בתום השימוש בו‪.‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22